فارسی فیلم

  • ۰
  • ۰

دانلود فیلم سریع و خشن 9 با زیرنویس فارسی

Fast & Furious 9

 دانلود فیلم

دانلود فیلم سریع و خشن ۹ با زیرنویس فارسی چسبیده

دوبله فارسی دانلود فیلم سریع و خشن 9 بزودی از سایت سینما

همراه با نسخه زیرنویس فارسی چسبیده

داستان فیلم Fast & Furious 9 2021 :

دوم از وین دیزل با لتی و پسرش ، برایان کوچک ، زندگی آرامی را پشت سر می گذارد ، اما آنها می دانند که خطر همیشه در افق مسالمت آمیز آنها در کمین است. این بار ، این تهدید مجبور می شود اگر می خواهد کسانی را که بیشتر دوست دارد نجات دهد ، با گناهان گذشته خود مقابله کند. خدمه او با هم متحد می شوند تا توطئه جهانی را به رهبری ماهرترین قاتل و راننده با عملکرد بالا که تا به حال با آن روبرو شده اند متوقف کنند: مردی که اتفاقاً برادر رها شده دم ، جاکوب (جان سینا ، تیم Suicide Squad) است. .

 

درباره فیلم :

وروم! بوش! فلکس! ون دیزل! جان سینا! بالاخره ، Fast and Furious 9. اتومبیل! آهن ربا! انفجارها! هیچ کدوم مهم نیست! ماشیننننننن !

در ابتدا برای ماه مه سال گذشته برنامه ریزی شده بود ، Fast and Furious 9 (که قبلاً F9 نامیده می شد) اکنون در دسترس است. در روزهای اولیه همه گیری کووید -19 F9 یکی از اولین فیلم های پرفروش بود که تاریخ اکران خود را متوقف کرد و در حال حاضر همزمان با بازگشایی سینماها در ایالات متحده و بریتانیا به نمایش درآمد.

بررسی فیلم سریع و خشن 9 :

بزودی

 برچسب‌ها:

  • ۰۰/۰۵/۱۱
  • dsakjh jhgjkl

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی